torsdag 7 april 2016

Avsluta spotify premium

Avsluta spotify premium

Check Out Our Latest Releases! Our New Online Shop Arrivals. The Newest Basketball Collection. Get Yours Today at Foot Locker! Our new Online Shop Arrivals. Shop Sneakers for Kids Online Now!


En oberoende tjänst som hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online. Avbryt Premium -planen när som helst genom att följa dessa steg. Logga in på din kontosida. Gå till Din plan och klicka på ÄNDRA PLAN.


Fortsätt genom stegen till bekräftelsemeddelandet. Close Vi använder cookies för att leverera en optimal webbupplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies i enlighet med vår. We hope you don't mind that we reply in English. Spotify har all din favoritmusik.


Observera att detta är en mobiloptimerad vy och du kanske inte hittar innehållet där du förväntar dig. Jag vill inte längre sitta och betala 99:- spänn i månaden för spotify. Men det är ju OMÖJLIGT att avsluta. Står att man ska gå in på deras hemsida och logga in, men inte ens det fungerar ju. Hur tar jag bort så spotify inte debiterar mig.


Ni betalar bara 16kr per månad. Avsluta spotify - FamiljeLiv. Detta eftersom dina abonnemang kan vara beroende av varandra eller påverka andra tjänster du har hos oss.


Obegränsat med musik, podcasts och mer därtill. Familjemedlemmar som bor tillsammans kan ha upp till sex Premium -konton. How To Hit the Ball Then The Turf With Your Irons - Magic Drill - Duration: 11:30. Sååå besvärligt att avsluta sitt Premium där man tvingas ange orsak o bekräfta flera ggr!


Borde inte va så utan enklare tack! Jag har ett konto Unlimited. Fick ett år gratis Premium när jag köpte telefon av Telia. Aktiverade det inte då.


Betalar nu både för unlimited och Premium. Vill ha Premium och avsluta Unlimited och ha kvar mina spellistor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg