fredag 6 mars 2015

Otrogna fruar

Otrogna fruar

Otrogna fruar Porrtube videor. Disclaimer: All Content submitted by third parties on sv. Fru , Hanrej, Frun Knullar Annan, Morsa, Hemmagjor Mogen och mycket mer.


Otrogna fruar

Hmmm första jag skriver och jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Den här händelsen är helt sann och jag tänker återge den precis som det var, varför den tyvärr kanske inte blir så porrig, men jag hoppas ni uppskattar den ändå. Det land där kvinnorna är snabbast på att vänstra var Irland – där är de otrogna efter år efter att de gift sig. Detta beror då på att de inte är tillräckligt sexuellt tillfredsställda. Efter Sverige är Storbritannien, Norge och Frankrike de länder där kvinnor är snabbast otrogna.


När den här killen kom på sin fru med att vara otrogen såg han till att få ut mesta möjliga av situationen. Att någon är otrogen mot en är aldrig. Mia var en vacker kvinna på år med blont hår, smal midja, fast byst och ganska breda höfter. Hon var i övrigt smärt och hade en påfallande kvinnlig figur som män kastade lystna blickar efter. Jag ska samla mig så gott det går och köra hem för att försöka föra ett civiliserat samtal och inte vräka ur mig min besvikelse i fula ord då det inte hjälper någon av oss.


Otrogna fruar

Jag tror min enorma besvikelse också bottnar i att jag alltid hävdat att: min fru skulle aldrig vara otrogen. Ett klokt val att separera. Nyckelregeln är en gång otrogen alltid otrogen. Undantag finns säkert, men varför ta risken?


Tänkte också på att du verkar vara en väldigt bra kille och helt klart ett par klasser över henne, men en undran har jag ändå. Du verkar väldigt kall och saklig. Det var dags att vara otrogen för första gången. Lite spottade mellan grannar förvandlas till en hustru byta slamfest som The Brooks och Kaises swap fruar för litet staket lagning och en hel del fitta bultande.


Hej Eva, För cirka fyra månader sedan kom jag på min fru med att ha varit otrogen. Stort rabalder och jag var övertygad om att skilsmässa var enda vägen. Men efter att ha lugnat mig och att min fru visat stor ånger valde jag att komma. Hon har haft ett förhållande med en annan under ett par månader (enligt henne). Jag konfronterade henne och hon erkände.


Den här historien utspelade sig för ett tag sedan, då jag och min 35-åriga fru Mia var på Finlandskryssning. Hetaste Scandinaviska porren. Porrkategori hemmafruar otrogen mot män videon. Lesbisk sluts otrogen tråkigt män. Kristal hemmafruar otrogen.


Läs också: Här är otrogna svenskars vanligaste ursäkter. Hon ställde sig framför Björn och drog av sig trosorna. Min fru reste sig nu och drog upp kjolen till midjan.


Björn gick ner på knä och hans huvud försvann mellan min frus knubbiga lår. Spruta på hans otrogna fru som precis knullat världens skönaste kuk framför ögonen på sin man. Jag kunde inte hålla det inne utan sprutade över hela hennes ansikte.


Slickade min kuk innan hon skyfflade ner sperman i sin mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg