tisdag 30 maj 2017

Slicka en kvinna

Hur slickar man en kvinna skönast? Jag har försökt googla och läsa på om sånt som att man ska tänka att man ritar bokstäver, men tycker ändå inte att jag riktigt har lyckats. Som man känns det som att jag blir utkonkurrerad av vibratorer som numera var och varannan kvinna verkar ha.


Men väl där, retas genom att fortsätta med att kyssa och slicka utmed utsidan av hans lår. När du är nere vid knäna glider du över till insidan av låret och slickar dig därifrån upp till pungen.

Han får gärna slicka runt slidöppningen och längs blygdläpparna, smeka med fingrarna både inut i och utanpå, trycka på G-punkten som sitter uppåt i slidan ungefär en fingerlängd in samtidigt som han mot slutet har bred tunga och tar hela min svullna klitoris i sin mun. Min man kan ibland hejda sig mitt i en stöt. Då går han över till ultrarapi och rör sig ut och in, centimeter för centimeter. Några minuter av det, så blir jag hel vild.


Ett säkert sätt att göra en kvinna upphetsad är att vara oförutsägbar. Har alltid gått och fantiserat om kvinnor men aldrig vågat prova. Slickad av en annan kvinna.

På den här festen fanns en tjej, som hade stött på mig hela kvällen. För att göra historien kort, slutade det med att vi hade UNDERBAR sex. Det var det bästa sexet jag någonsin haft.


Jag är en kille på år, som alltid varit fotfetischist. Mitt dilemma är att jag inte vågar tala om det för mina tjejer. Jag tycker att det är dags för mig att börja att njuta av min fetisch. Hur ska jag tala om för min tjej att jag vill slicka hennes fötter när vi har sex? För övrigt finns det inget, som säger att en kvinna som fantiserar om våldtäkt, önskar att bli våldtagen i verkliga livet.


Tvärtemot att fördöma, vill Sylvain Mimoun uppmuntra kvinnorna att fantisera: – Fantasierna stimulerar lusten och håller den vid liv. Suzanna Boman, som är psykoterapeut på RFSU, instämmer i detta. Funkar kemin kan vi träffas oftare. Vissa tjejer gillar också när man använder hela tungan (inte bara tungspetsen utan slickar som om man slickar på en glass.) Prova med att stoppa in tungan lite försiktigt i slidöppningen, sug också in blygdläpparna försiktigt. Koncentrera dig bara på din kvinna och hennes kön.


Det finns inte heller mycket som är så skönt för en kvinna som att få bli slickad till orgasm. Därför ska jag försöka lotsa dig genom de viktigaste aspekterna av denna sköna konst. Att slicka fitta är en konst som kräver entusiasm.

Du måste tycka om det för att det ska fungera. Annars är det bättre att låta bli. Män som älskar att slicka en mogen fitta efterlyses. Du ska vara av den yngre modellen, ha en rapp tunga som älskar att slicka en mogen våt fitta. En favorit är en skön 69:a speciellt när vi kommer samtidigt, mmmmm härligt, me like.


Nu ska du inte enbart slicka min mogna fitta, du ska knulla mej också. Om du gillar kåta gamla kvinnor har en hel del bra filmer med mogna damer som älskar en skönt knull. För fans sexfilmer finns det svenska erfarna porrstjärnor, varav den mest kända Märta.


Då lär vi passa bra ihop. Du har en förståelse för att jag kommer att få en del svar på min annons och att jag kanske inte går vidare med just dig. Men det tar du som en riktig man och din världsbild är helt oförändrad av det. En del bilder kan vara lite udda och för en del upplevas som lite snuskig, men det är ett naturligt sätt att ha sex och du behöver inte klicka på bilderna. Nu har min mest besökta sida fått flera sexbilder som jag tänker uppdatera med jämna mellanrum.


Ansiktssprut på Amelia och Bella. Min mogna fitta söker en skön tunga som vill slicka mej, gärna i timmar och sen ska du knulla mej i timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg