torsdag 23 mars 2017

Söker en kk

Fixa en sexdejt redan idag. Dessutom kan du dra nytta av flera fördelar,. Som rubriken, jag söker en kk över vintern, en kille som vill umgås som både polare och som älskare. Söker du efter en KK - någon att ha det skönt i sängen med? Då har du hittat rätt.


Här träffar du härliga tjejer och killar som precis som du gillar att knulla!

Att ha sex är ett mänskligt behov och det vore inte rättvist om endast personer i ett förhållande skulle ha sex. Skaffa en KK redan idag! Stockholm som söker efter en seriös kk.


Så nu tänkte jag vända mig hit för lite tips och råd. Tidigare hade jag en kk men tyvärr har han skaffat flickvän så nu kan vi inte ses. Han var år och vi hade riktigt kåta träffar lite ibland (ngr ggr i veckan).


Välkommen till KK idag, den naturliga mötesplatsen för alla som söker en KK (knullkontakt). Hos oss hittar du tusentals medlemmar, kåta tjejer, killar och par som alla söker någon, en sexkompis, knullkompis, kk eller någon annan partner. Att dejta online har blivit populärt och speciellt att dejta för att hitta en knullkontakt.

Som gör ett seriöst försök att hitta någon. Hur som helst, lite mer seriöst nu då. Dels hade vi varit KKs länge och sen hade han inte tid att ses så ofta pga. Innan hade jag en KK men han hade “fräckheten” att bli kär i en tjej så nu träffas vi inte längre. Haha nädå inga hard feelings, vi är fortfarande polare, men vi knullar inte längre.


Så det är väl främst det jag söker, en KK , någon att träffa när lusten faller på. Har provat att hitta en kk men misslyckats, de flesta bara snackar en massa goja och vågar inte ses irl. Därför gör jag ett nytt försök och hoppas på bättre tur denna gången.


Du måste gilla att kyssa och värma upp en kvinna ordentligt. Du vet hela tiden när det är dags att agera, du kan din sak och är erfaren. En grov, stor kuk är härligt och du får stånd även när du använder en kondom.


Någon jag kan ha regelbundna träffar med. Har ingen stress att hitta någon. Vill ha någon som jag kan klicka me som är intelligent nog att ha en ordentlig konversation.


Som jag kan känna mig bekväm med osv. I runt samma ålder, och som är singel. Jag söker en seriös kk. Söker en ordentligt välutrustad man, varken mer eller mindre!


Träffa tjejer, killar och par från hela landet, lägg upp gratis kontaktannons på sveriges syndigaste mötesplats, bli medlem gratis idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg