fredag 10 mars 2017

Otrogen kvinna

Jag har blivit en snygg mogen kvinna och mitt liv är bra. Vi har god ekonom, välartade ungdomar som har bra utbildningar och jobb. Vi bor i ett fint villaområde i en medelstor svensk stad. All models were years of age or older at the time of depiction.


This site is rated with RTA label.

Det är onsdagskväll och veckans bästa dag om man ska ragga. Hotellet dit jag är på väg har rykte om sig att vara fullt av ensamma män som är på jakt efter villiga kvinnor. Många män jobbar långt hemifrån och går hit för att roa sig. Många kvinnor är singlar på jakt eller hemmafruar som längtar efter lite spänning. Mia var en vacker kvinna på år med blont hår, smal midja, fast byst och ganska breda höfter.


Hon var i övrigt smärt och hade en påfallande kvinnlig figur som män kastade lystna blickar efter. Jag har aldrig varit otrogen i hela mitt åriga liv, men jag har många jag vet, lika många killar som tjejer som varit otrogna. Otrogen - 69videor.

Dom har själva berättat för mig. Det som skrämmer mig mest är att jag har varit ute på krogen i år varje vecka och träffat massor av kvinnor som varit beredda att vara otrogna mot sina män. Maria, min fru, är en skönhet och jag vet att jag är lyckligt lottad som har en sådan sexig kvinna att njuta av.


Hon är petite med långt blont hår, sexig kropp där hennes söta ansikte och sexiga rumpa alltid drar trånade blickar till sig. Hon älskar sex och blir gärna undergiven och lite lätt dominerad när vi har sex. En artikel som nyligen publicerades i New York Magazine kom fram till att sannolikheten för att kvinnor är otrogna är nästan lika hög som bland män.


Ett exempel som de hänvisade till var en undersökning där procent av männen och procent av kvinnorna i heterosexuella förhållanden, medgav att de hade varit otrogna mot sin partner. Kvinnor är otrogna för att de är missnöjda, män för att de vill ha sex, visar forskning. Undersökningar i USA och England visar att otrohet är vanligare bland äldre än bland yngre och att kvinnorna har kommit ikapp männen.


Enligt undersökningar är det cirka en fjärdedel av vuxna svenskar, britter och norrmän som varit otrogna. De skriftlärda och fariseerna kom då dit med en kvinna som hade ertappats med äktenskapsbrott. I lagen föreskriver Mose att sådana kvinnor skall stenas.


Ingen vill bli bedragen eller hur? För varje man är otrohet något som kan förstöra deras ego. När mannen hittar sin kvinna med en av hennes bästa vänner eller någon gammal vän med någon romantisk touch, så blir dom väldigt illa berörda. De vill inte att det ska ske nånting mellan deras kvinna och en annan man.


Fast när man har varit tillsammans med en person i flera år, förstår jag faktiskt varför man är otrogen.

Då och då kan du få en känsla av att din partner har svikit ditt förtroende eller till och med varit otrogen mot dig. Det kanske dyker upp små ledtrådar som får dig att tänka till, även om din partner förnekar att något är fel… Den där känslan av att något är fel kan orsaka stor stress. Jag är en 32-årig kvinna , sambo med en ganska okej kille sedan två år. Jag har sett en framtid för oss med barn, hus och villa.


Men så gjorde jag något väldigt dumt och konstigt för att vara mig. På mitt jobb jobbar det en ganska dryg kille, lite åt stekarhållet. Vältränad och alltid klädd i snygg välsittande kostym. Man kan ha en så otrygg anknytning från uppväxten att man förstör sina parrelationer, när de börjar fördjupas – genom att vara otrogen.


Det här är inget som sker medvetet. Man kan också ha ett omättligt bekräftelsebehov, vara spänningssökande eller ha psykopatiska eller narcissistiska drag. Här kan du läsa om några tecken på att hen är otrogen. Men det finns några tecken i hens kroppsspråk som kan visa om hen är otrogen.


Sajten Cosmopolitan har listat tio tecken som du borde hålla koll på om du misstänker att din älskling är otrogen mot dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg