fredag 6 juli 2018

Hitta den rätta killen

Så vet du när du har hittat den rätte. Att jag ställde för höga krav på kärleken och att jag sökte efter fel hos de killar jag träffade. Sann kärlek handlar väldigt mycket om att tillåta den andra att vara precis som den är.


Det är en härlig känsla att ge den acceptansen och det är respektlöst att inte göra det, då säger du att den personen inte duger som den är. Börja med dig själv och hur du vill vara i en relation.

Du, och till och med din mest skeptiska polare är överens om att han är perfekt. Tills du i ett svagt ögonblick går igenom hans mobil vill säga. När han ångrar vad han slängt bort är det för sent. Men han är ändå den där killen du kan glädjas för när han sedan är lycklig med någon annan.


Börjar närma mig och har fortfarande inte hittat rätt kille Har haft en hel del förhålladen men inget som känts helt rätt. Känns som att jag är en sån som aldrig kommer hitta rätt. Ni som längtar efter att hitta den rätt, hitta sanningen inom er själva.

För att göra en lång historia kort. Jag längtade efter den stora kärleken, träffade många personer, hoppades och blev besviken. Men innerst inne visste jag att det inte var den rätta , men ville så gärna ha en kärleksfull relation. Självklart finns det smidiga matchningsfunktioner så att du kan hitta rätt snabbare (eller sålla bort alla drägg). Fyll bara i dina uppgifter så kommer du hitta den perfekta tjejen eller killen snabbare är du kanske tror.


Det finns fler än en halv miljon användare hos Happy Pancake, så det är i alla fall ingen risk att du blir ensam. Om du som tjej, eller kille , behöver lite mer tid på dig för att komma passar du troligen med en likadan! En omskuren man t ex tar ofta lite längre tid på sig att komma vilket kan passa en tjej som tar längre tid på sig.


Jag vet för jag lever med en. För mig var det en stor del av nyckeln till att jag lyckades hitta den rätta för mig. Varför hittar jag aldrig den rätta killen ? Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av.


Ofta kommer den här känslan väldigt tidigt i relationen – du bara vet. Du känner dig som hemma Att träffa den rätta känns ofta som att ”komma hem”. Du får en känsla av att du har hittat det du länge letat efter och kan avbryta sökandet.

Källa: Psychology Today. Den här artikeln publicerades ursprungligen på Femina. Jag förstår att du är deppad för du är i puberteten. Då blir man osäker och tror att man inte är värd någonting och tänker att man aldrig kommer hitta den rätta.


Om man nu letar efter det vilket inte alla gör såklart. Vissa perioder vill man vara själv, andra vill man träffa mr right now och i bland känner man att man vill träffa den rätta. Vi tror att man behöver dejta en hel del innan men vet vad man vill ha och därmed hitta den man vill ta sin relation to the next level med.


Låt oss förklara hur du kan hitta den rätta partnern för dig! Vilken typ är den rätta partner för mig? Tja, först måste vi upprätthålla logik och objektivitet. Vi kan inte gå hela livet och vänta på den rätta partnern, det vill säga den typen av person vi drömmer om och finner perfekt. Jag har kontakt med en del tjejer, och har till och med en KK så jag får lite action ibland tack och lov :) Men jag brukar inte gå så långt med de tjejer jag pratar me för jag vill hitta den rätta (hur töntigt och gammaldags det än låter) Man ser ju polare ligger runt med halva stan, men jag har inget intresse för sånt liksom.


Sen är jag inte en ons kille jag ville göra det med någon som jag älskade. Sen har ett annat problem varit att jag bott i Norrland. Jag är fyller i maj asså hur länge ska jag vänta tills jag hittar sen rätta tjejen att vara med mysa med. Hitta den rätta tjejen 19:13.


Var hittar ja den rätta killen som älskar bara mig älskar mig för den ja är? Rätta din bingolott genom att ange serie- och lottnummer nedan. I rullisten nedan kan du även hämta utropen för respektive program.


Har du vunnit på BingoLotto?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg