onsdag 25 april 2018

Match com radera konto

Under Support hittar du länken Avsluta ditt konto. Klicka här om du vill dölja din profil tillfälligt, eller helt vill avsluta ditt medlemskap hos oss. Båda alternativen visas i en pop up-ruta. Radera din profil genom att klicka på din profilbild högst upp till höger på sidan och öppna sidan ”Mitt konto.


Match com radera konto

På nästa sida ska du bläddra ned till hjälpavsnittet till vänster på skärmen och klicka sedan på Avsluta ditt konto ”. Radera ditt konto från sidan Mitt konto genom att klicka på din profilbild högst upp till höger på sidan och sedan på länken Hantera min prenumeration så att du kommer till sidan. Radera därefter ditt konto genom att bläddra ned till hjälpavsnittet till vänster på skärmen och klicka sedan på Avsluta ditt konto ”. Du har möjlighet att begära information om vilka personuppgifter om dig som behandlas av Match och begära att felaktiga uppgifterna ändras eller tas bort. På sidan “ konto och prenumeration” kan du avsluta ditt medlemskap och på så sätt radera din profil.


För att radera din profil ska du göra på följande viset: –Öppna Mitt konto genom att föra musen över din profilbild högst upp till höger. Klicka längst ned på sidan på “Avsluta ditt konto ” under “Support”. Hur raderar jag mitt konto ? Vänligen notera att du i så fall för all framtid förlorar dina matchningar, meddelanden och annan information kopplad till ditt konto.


Match com radera konto

Radera Match Konto - Kontaktannonser och datingtjänst. Det har aldrig varit lättare att träffa människor. Med ett konto på swedishmatch. Mina sidor: Ändra dina uppgifter: på filken ”inställningar” kan du ändra dina uppgifter (namn, telefon, fakturaadress) och lösenord.


Genom att vara inloggad på kontot när du genomfört ditt köp, är alla dessa uppgifter förinfyllda i kassan. RADERA MIG flytter in på internetsweden. När någon drabbas av näthat, ID-kapning eller på annat sätt blir riktigt illa behandlade via webbsidor eller tjänster kopplade till internet, så är alltid mitt råd att ”den som anser sig vara utsatt för ett brott, bör polisanmäla det, för polis och åklagare att bedöma”. Var denna artikel till hjälp?


Tack för din feedback! Bekräfta att du vill radera ditt konto. Processen är ganska enkel när du har sagt Match.


Under Konton som används av e-post, kalender och kontakter väljer du det konto som du vill ta bort och sedan Hantera. Om du vill ta en paus från Match. Klicka på Data och anpassning på navigeringspanelen till vänster. Välj Radera bredvid Gmail. Du kan behöva logga in.


Match com radera konto

Jag vill ta bort mitt Microsoft konto från min Windator. Innan jag gör det vill jag skapa ett nytt användarkonto på datorn men hittar inte var jag lägger till. Radera Konto Match - Kontaktannonser och datingtjänst.


HappyPancake appen hittar du Ta bort kontot rubriken från inställningar på profilsidan. Genom att klicka på Ta bort konto -knappen raderas medlemskontot helt från HappyPancake. Kontrollera att Microsoft- kontot du vill avsluta visas på sidan och klicka sedan på Nästa. Läs igenom listan och klicka på kryssrutorna för att bekräfta att du har läst varje punkt. När du lägger till ett konto synkroniseras informationen i det med telefonen automatiskt.


När du tar bort ett konto raderas allt som hör till det kontot också från telefonen. Efter att ha sett några tweets om hur svårt det kan vara att deleta sitt Skype- konto och sen höra att Netflix helt enkelt vägrar radera din information så bestämde jag mig för att bygga Justdelete. Man kan själv ge förslag på sajter till Justdelete.


Följ anvisningarna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg