torsdag 19 april 2018

Kärlek dikt till min älskling

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Kärleksdikter - kärleksverser - dikter om kärlek. Du är min ögonsten och mitt livs diamant.


Att få ha dig vid min sida dag och natt är det bästa.

Att få känna dina läppar emot mina är som att drömma. Att du är min och ingen annans är så underbart. Det är dig jag lever för. Min kärlek till dig är så himla stor.


Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Du är världens bästa flickvän som jag har. Inriktning: dikt om kärlek , dikt på alla hjärtans dag, dikt till min älskling , kärlek dikt , kärleks dikt , kärleksdikt, kärleksdikt till honom, till min älskade. Feed för att följa kommentarerna: RSS 2.

Denna dikt har jag gjort till en speciell person i mitt liv. Vi gör val hela tiden, överallt och ingenstans. Hata mig inte för alla fel jag gjort. Lägger min hand på din nakna skuldra.


För ca månader sedan blev vi föräldrar till en underbar liten dotter. Ja, det har jag nog gjort, men jag har aldrig publicerat någon. Jag ligger vid din sida. Kärlek skriver nog alla om, men det var nog mer till kärleken som kraft som jag skev än till en person.


Grattis på födelsedagen, min kärlek , jag älskar dig, min älskling ! För mig, det finns inget bättre än att dela denna dag med min favorit person: du. Du aldrig någon kärlek till mig gav, du aldrig ditt hjärta till mig skänkte. Men min kärlek till dig fanns där, den glimmade och blänkte. Men den blev så ensam, att den började bli rädd. Rädd för att aldrig av dig eller ditt hjärta bli sedd.


Den ville att du skulle se och förstå, inte såra och sedan gå. Tack för de små saker du gör som förgyller min vardag och tack för de större, överraskande saker du har gjort i mitt liv. Ja, för allt min kärlek rymmer finns inte nog med ord.

För att älska och att älskas är det största på vår jord. Och allt du är för mig vill jag för dig få vara… för kärleken i mig finns till för att besvara. Från ett hjärta fullt av kärlek förklarar jag min kärlek för Dig med de. Till min älskling som jag älskar mest på hela värden. Sidor i kategorin Kärlek Följande 1sidor (av totalt 140) finns i denna kategori.


Kärlekens mysterium Vad du är skön, min älskade! Ditt ansikte är så vackert. Dina ögon tindrar, som stjärnor på himlavalvet. Tvåsamheten framför allt.


Säg mig, Du som min själ har kär, vilket under att just Du är här! Min älskade sambo fyller år, inte jämt men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg