onsdag 20 juni 2018

Min fru är otrogen

Antar att jag behöver det som terapi. Det har tydligen pågått i ett antal månader. Otrogen Fru - familjeliv. Det är mer som små skillnader i beröring, i turordning, i ställningar, i handlaget när hon ber mig att vända mig eller när vi går mellan olika ställningar. Muffin är hennes tolv år gamla katt.


Oroa er inte, han är fortfarande i sitt katträ skriver mannen.

Så här oskuldsfull och söt har jag aldrig sett min fru tidigare, jag tycker att hon är som jungfru Maria. Hon har ett litet barn i sin mage och hur det lyckats komma ur kondomen och in där är ju inte så viktigt. Det är naturligtvis omöjligt för oss att förutspå om din partner är otrogen i ett online test. Vad vi har gjort är att vi har matchat beteende som är vanliga vid otrohet för att på det sättet skapa en riskprofil.


Testet gäller inte enstaka affärer utan handlar om att din partner har någon vid sidan om. Ibland är det så enkelt att du fångar din partner mitt i akten, men vissa gånger är tecknen mer diffusa. Här listar experterna fem tidiga varningssignaler på att din partner är otrogen.


Om tecknen finns där men inte otroheten.

Fera av tecknen på otrohet stämmer på mig. Mitt humör växlar, jag kan vara glad och visa min fru uppskattning till att jag drar mig undan från berörning ömhet och sex. Min väninna och jag brukade någon gång i månaden gästa stadens stora danshotell och äta, dricka och snacka om sådant som tjejer brukar när dom är ensamma.


Så var det också denna kväll. Han är dominant och styr min fru som sen kallas för slav. Han är med på resor där de sover på hotell, han jobbar över när min fru jobbar sent. Jag tittade mig i spegeln.


Då jobbar han också längre än när alla har gått. Min fru jobbar ibland enligt schema till kl. Med dessa trick kommer det vara svårt att hålla något hemligt för dig.


En varning ska dock utfärdas, i minst lika många fall som partnern är otrogen kan det också vara så att han eller hon inte är det. Forskning säger att i av fallen då en kvinna misstänker att hennes man är otrogen så är han det. Det är visserligen en hög siffra men den säger också att i hälften av fallen så är mannen. Mina biologiska barn är och år, min styvson snart (i Mars). Vi har varit ett par i snart år, och varit gifta i snart år.


Vi lade oss jämte varandra och jag kunde inte låta bli att fortsätta känna på hennes underbart blöta hål med fingrarna.

Platt mage och svällande bröst bakom bh:n. Bilen som jag hittade igår stämmer inte, men nu vet jag allt. Vissa gånger vänder de på det och min fru ställer kraven.


Det var en engångsgrej med en år yngre kille på jobbet (äcklar mig) som inte bryr sig om min fru för fem öre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg