onsdag 19 februari 2020

Träffa bögar

Skriv inte ut personnummer eller telefonnummer i din kontaktannons. Låna inte ut pengar till personer du får kontakt med via annonser. Får du svar som innehåller länkar, klicka inte på dessa. Bestämmer ni er för att träffas – gör det på ”neutral mark” med andra människor runt omkring, som ett café, museum eller restaurang.


Vi kan ha fina promenader och äta god mat. Jag personligen tror att det avtagit en hel del i och med internet och att det blivit mer tillåtet med tex gay-caféer och liknande. Behovet av en liten undanskymd plats där bögar kunde mötas för att träffa någon att ha sex med är långt ifrån lika stort.


Ring in du också så träffas vi på linjen efter klockan 22. Här kan du vara dig själv. Ring du också för ett spännande möte i natten.


Heta Linjen Umeå Gay Se kontaktuppgifter, adress, karta, vägbeskrivning, telefonnummer, öppettider, m. Sveriges största gaysajt med nyheter, underhållning, internationell gayguide och en shop med ett brett urval av regnbågsprodukter. Gayseniorerna är en grupp äldre homo- och bisexuella män som träffas varje onsdag för att fika och ha trevligt tillsammans. Vårt seniorcafé är öppet för alla män från cirka år och uppåt.


Chatta helt gratis utan registrering. Tjänsten är gratis och anonym. Alla älskar att visa kuk och chatta. Du kan ha dig en läcker runk här tillsammans med många män. Vissa är straighte också, klicka på bilderna och läs profil så att du kan se hur de är.


Träffa bögar

Våra sexiga nakna tjejer finner du här om du har kommet fel. En vän för livet, en flört eller en nätkompis är bara ett klick bort. Bli medlem – om du vill. Ingen registrering krävs.


Däremot öppnar sig fler möjligheter för dig om du faktiskt väljer att bli medlem. Guiden över bra gayställen i Stockholm uppdateras löpande. Kom gärna med tips om du vet något bra gayställe som vi borde lägga till i vår guide.


I helgen öppnar Joe ”Wonk” Nilsson en ny bar i Malmö. Red Shoe Bar är ett helt nytt koncept som ligger på Drottninggatan 36. Nätdejting är även vanligt bland 40-plusare. Ointresse, tidskrävande jobb eller andra sysslor gör att många inte kommer ut och träffar nytt folk i den utsträckning de önskar.


Att söka efter en partner på nätet och träffas först när man har lärt känna varandra lite bättre, kan vara både tidseffektivt och bekvämt. Allt sedan dess har jag samlat på bögar , varit en så kallad gay hoarder. Och i dag har jag hur många bögar som helst, en mycket praktfull och ovärderlig samling (jag skulle visserligen byta ut dem alla mot en enda dag med George Michael men det hör inte till saken). Dessutom har jag en gång varit nominerad till priset ”Årets Faghag”.


Träffa bögar

Empire var ett ställe där man kunde träffa hundra procent likasinnade. Går jag ut på Marina i Helsingborg, och det gör jag, måste jag vara beredd på att få kommentarer och jag har inte alltid lust att behöva förklara varför jag har en flickvän. Bor i en mindre norrländsk stad och känner mig sjukt ensam som bög eftersom väldigt få i min ålder (17) har kommit ut här. Det känns som att jag bara sitter och rullar tummarna och väntar på att kunna flytta härifrån. Hur ska man kunna träffa andra bögar om varken dom eller en själv är riktigt out of the closet?


Ofta har vi setts hemma hos någon om det funkar annars porrbio. Usvideo är ett bra alternativ med tanke på att de har dubbelkabiner där man kan sitta tillsammans och runka medan man har ett mycket bra sortiment av filmer att välja mellan. Till saken hör att ingen av oss är bögar och vi har inte sex när vi träffas. Swingervärlden är inte så stor, det kan finnas risk för att man träffar på en granne eller kollega som också visar sig vara swinger.


Men hittills har jag aldrig träffat på någon jag känner men inte visste var swinger, säger Martin. Det första paret tar sina handdukar och försvinner ner i trappan till undervåningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg