fredag 29 januari 2021

Vill ha fitta

Söker efter en man med ordnat liv, såväl socialt som ekonomiskt. En man som är välutrustad och älskar att slicka fitta och ha sex ofta. Här finns en lite mullig, söt tjej som inte varit singel så länge men längtar redan efter en ny relation med mycket sex.


Vill att du säger till mig att min fitta inte alls är så pass stor som jag verkligen tror att den är. Det är mest sannolikt jag som förstorar det hela! Men hade du sett min klitta hade du tänkt exakt samma sak och det kan du inte förneka.

Hittills har en kille sett min fitta och han sa att den inte alls var speciellt stor. Satt på en tom buss sent på kvällen och en tjej, typ 2 satte sig mittemot. Efter några minuter böjer hon sig fram och frågrar om jag vill ha lite fitta. Men jag sa ifrån, gick av nästa hållplats.


Brännvin och fitta - Grotesco - Duration: 1:16. Från hålet mellan blygdläpparna och upp till livmodern stäcker sig slidan som ett rör. Väggarna inne i slidan ser ut som ett dragspel med massor av små veck på tvären.


Då kanske jag är en person du letar efter. Jag är en glad och varm tjej som älskar att ha passionerat sex.

Jag vill bli slickad i min våta fitta och vill att du suger mina bröstvårtor. Adresser, telefonnummer och kartor till alla företag och personer. Hitta med hjälp av vägbeskrivningar och gatubilder. Jag har haft is i fittan när jag hade sex med min kk.


Det var inga sådana små utan en tjock, lång isbit. Vi trädde på en kondom på den och han lekte med isen i min fitta. När han sen tog ut den var jag alldeles iskall och vi hade sex. Alla borde testa det, men det blev väldigt blött i sängen.


Så trots att vi har den officiella pressackrediteringen för festivalen blir vi snabbt kontaktade av myndigheterna när ryktet nått dem om att vi talat med flickor och deras föräldrar inför årets festival. Det är väldigt kåt och vill ha kuk djupt i hennes unga fitta. Om du gillar sex filmer du har med oss.


Ja, det kostar inte en enda svenska krona! Men du måsta ge dem några polletter om du vill ha extra mycket uppmärksamhet. Alla brudarna här är snygga, läcker, söt och sexig. De kläder av seg på cam helt gratis.


Du kan se så mycket fitta och mus som du vill. Dessutom är det en utmärkt luftventil som hjälper kroppen att ha rätt ph-balans inne i slidan. En fitta utan hår = motsatsen!

Tamponger kan inte försvinna. Till skillnad från vad du än kan ha hört så kan inte tamponger försvinna upp i kroppen. Och ja, jag är seriös. Jag tycker bara det är vidrigt att ha fingrar i fittan.


Dels för att jag inte onanerar och dels för att jag ryser av tanken av naglar mot fittväggen. Sprutar du enorma satser så är det ett stort stort plus efterson det är en riktig ”turnon” för mig. Vi kramas och hånglar en del men vi har ett problem. När det är dags att ha sex, vilket båda vill och det har vi öppet pratat om, så går det inte som önskat. Kvällen kom och vi avnjöt en god middag för att sen övergå till smek av hela våra nakna kroppar.


Min fru blev så våt att det rann ur henne och min kuk pulserade och ville ha fitta. Jag gick ner i soffan och slickade hennes våta fitta , Hela mitt ansikte blev blött av hennes kåtsaft. Vi satt sen uppe och tittade på en rätt läskig film och klockan blev sent innan hon sa att vi skulle gå och lägga oss. Han kunde inte bestämma var du ska leta, på mina vajande bröst eller på min fitta som sakta kom i sikte. Hans ögon föll till min fitta som mina trosor sjunkit till mina anklar.


Jag gick fram till sidan av sängen och stod med fötterna något isär. Min Bush var prydligt klippta låta honom se min fitta läppar också. Tittar vi tillbaka i bilhistorien finns det många dråpliga historier om hur fel det kan bli – även hos stora företag som borde ha koll. Honda Fitta — Den går nästan bättre desto våtare det blir. Det tar emot att låna ut den till vänner, men vem kan neka när de ber om att få provåka din Fitta.


Vill du ha mer sex än så mellan tjejerna så är vi öppna för det. Dock var vår tanke att åtminstone hon skulle bli slickad och sen gå direkt efter om du vill det. Anonymt och snabbt :). Killen i paret följer enbart med och tittar på.


Möjligen hånglar han med tjejen i paret medan du slickar hennes fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg