torsdag 28 januari 2021

Vill ha en kk

Våga fråga hur din KK ser på er relation. Då kan du lättare göra ett val – vill jag fortsätta ligga med den här personen och försöka få distans till mina känslor, eller sluta och eventuellt börja leta efter någon ny? Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK ? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex.


Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses.

Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Svårt att hitta kk som kille - FamiljeLiv. KK vill ha sex med mig och min bästa kompis.


Det är nog många som kan skriva under på att en KK -relation inte är något som kan hålla för evigt, utan bara funkar under en viss tid. För min del krävs att jag trivs, tänder på och gillar den människa jag tänker ha sex med även om vi bara ska vara kk. KK -förhållandet börjar som en oslagbar deal slutar det ofta i tårar eller bråk.


Att jag då valt att ha sådana relationer har helt enkelt berott på att jag inte varit redo för något förhållande.

Fundera på vad du vill. Men är det ett förhållande du vill ha , borde du kanske göra slut på din KK -relation. Jag fick ett mail där en lyssnare skrev: jag vill ha en hur man skaffar en kk guide!


Så det har jag knåpat ihop - här får ni en guide till att skaffa sig en knullkompis- och vad en bör tänka på. Kommentera isåfall hur ni blev KK -s! Har du haft eller har en KK -relation?


Klicka här för att lyssna på fler guider! Bland annat kommer det upp saker som att vill ha kk. Allt detta finns redan under qa videos och Storytime om ni vill se hur jag förlorade oskulden.


Detta är alltså saker du måste veta innan du förlorar din oskuld och tar upp en hel del viktiga grejer om oskuld i denna videon. Nä aldrig haft nån kk klarar mig nog bra utan också. Inte min grej riktigt, vill ha ut mer än bara meningslöst knull.


Okej, det här kanske inte är ett bombsäkert tecken, för det finns faktiskt de som är i ett perfekt, kärleksfullt förhållande men helt enkelt inte vill visa upp det för hela världen. Men alla som dejtar drömmer väl ändå i smyg om att visas upp på på dejtens Instagram med en caption som visar att du är någon speciell. Nej, det behövet det förstås inte vara.

Eller handlar det om några andra funderingar som du har? Oavsett om du har haft alla dejter du ville ha eller kanske har bestämt dig för att försöka skapa ett långsiktigt förhållande – om du vill pausa eller avbryta ditt Jagvillhadig-abonnemang, behöver du bara följa dessa enkla steg: Logga först in och klicka på din profil. Ett sunt förhållande känns bra, så enkelt är det. Om den du dejtar bryr sig mer om att vinna ett bråk än dina känslor är det ingen du vill ha i ditt liv. En partner ska bry sig mer om dig och ert förhållandet än om det egna egot.


Känner du igen din dejt? Det kan tyda på att den du dejtar inte är redo för ett seriöst förhållande. FRÅGA: Jag är en tjej med stor sexlust och det är väldigt svårt iblan eftersom jag bara kan bli kåt med min pojkvän och inte får ut något av att onanera.


Jag vill ha sex med honom ofta när vi träffas. Vi träffas nämligen rätt så sällan, ungefär varannan till var tredje helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg