fredag 16 december 2016

Microsoft skapa konto

Microsoft skapa konto

Välkommen till Naturkompaniet! Gör vardagen till ett äventyr! Så här skapar du ett nytt Microsoft - konto för att använda Microsofts tjänster. Logga in med ditt Microsoft - konto.


En plats att sköta allt på. Genom att fortsätta navigera på webbplatsen godkänner du denna användning. Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Om du inte har ett Microsoft - konto kan du välja Inget konto ? Jag skapade ett Microsoft - konto som jag kunde koppla till ett XBOX- konto jag har. Men jag råkade skapa ett nytt XBOX- konto kopplat till det nya Microsoft - kontot , så då kunde jag inte koppla mitt vanliga XBOX- konto till Microsoft.


Då jag läste att man inte kunde radera ett XBOX- konto så fick jag radera mitt Microsoft - konto. Ta bort Microsoft account från Windator. Vad är ett Microsoft - konto ? Ett Microsoft - konto är en e-postadress och ett lösenord som används med Outlook. När du skapar ett Microsoft - konto kan du använda valfri e-postadress som användarnamn, inklusive adresser från Outlook. Och om det behövs kan du ge det kontot administratörsbehörighet.


Ett offlinekonto är bara en annan term för lokalt konto. Längst ned på sidan väljer du Jag har inte den här. Svep in från skärmens högerkant, tryck på Inställningar och Ändra datorinställningar. Skapa ett Microsoft - konto. Om du använder en mus pekar du i det nedre högra hörnet av skärmen, för pekaren uppåt och klickar på Inställningar och sedan på Ändra datorinställningar.


Tryck eller klicka på Konton och sedan på Andra konton. Du får använda bokstäver, siffror och punkter. Om du för närvarande inte har någon e-postadress du kan använda eller konfigurerar ett konto för ett barn som ännu inte har något e-postkonto, kan du välja att skapa en ny e-postadress på Outlook. Klicka på Nytt formulär under Mina formulär för att börja skapa ett formulär. Ange ett namn på formuläret.


Microsoft skapa konto

Välj Din info längst upp på sidan. Välj Administrera hur du loggar in på Microsoft. Jag vill ta bort mitt Microsoft konto från min Windator. Innan jag gör det vill jag skapa ett nytt användarkonto på datorn men hittar inte var jag lägger till nya konton , har försökt med Kontrollpanelen och Användarkonton men hittar ingen funktion där för att lägga till nya användare. Så skapar du ett lokalt användarkonto i Windows 10.


Windows vill helst att du loggar in med ett Microsoft - konto , men du kan välja ett lokalt konto som bara finns på den aktuella datorn istället. Lär dig hur du tar bort lösenordet för ditt Microsoft - konto från din Xbox 360- eller Xbox One-konsol. Om du anger korrekta uppgifter blir det lättare för oss att skydda kontot och göra våra tjänster med användbara. Sign In with your Microsoft account.


Du kan använda ett Outlook. One place to manage it all. Welcome to your account dashboard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg