onsdag 16 september 2015

Reskompis sökes

Reskompis sökes

Asien Paulina9 år, sep. Senaste svar av My_ för 1. Väl på semestern så gillar jag att sola och bada men blir lätt rastlös så gillar att. Hej jag är en resvan person som är lätt att göra med. Sol och bad är inget för mig.


Reskompis sökes

På längre resor är jag gärna borta 3-veckor. Reser runt i egen regi. Gärna lite udda resmål. Er arrangerad resa som jag är intresserad av är till Petra men det är en kortare resa. Inget att åka på resa med?


Välkommen in och ta dig en titt! Givetvis kanske man inte alltid har sån tur som jag haft, men jag kan nästan garantera att där finns någon reskompis där ute för dig också ifall du inte vill åka iväg själv. Var flexibel när du letar efter en reskompis. Man kan inte vara allt för kräsen när man söker runt efter en reskompis. Dessutom har du chansen att besöka din nya reskompis profil och ta reda på om ni kanske delar något mer intresse – förutom resor.


Maria Karlsson, 2 från Göteborg fick hon bra kontakt med. Ett telefonsamtal och två mejl senare bestämde de sig för att träffas på riktigt. De möttes på ett kafé i Helsingborg. Vi hade ungefär samma tankar och önskemål.


Magnus Falk: Sökes reskompis :) Till sommarens Norgeresa. Eftersom att mina senaste Hitta en reskompis inlägg har blivit så populära och efterfrågade och flera stycken utav er skrivit typ ca 40. Du låter precis som mig hahah. Här kan du lägga in en annons om att du söker en kompis för din yoga- eller hälsoresa med oss.


Annonsen ligger kvar i högst dagar. Reskompis sökes Postat år sedan. Nu är jag trött på Sverige. Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg. Hej är du en person som älskar strand bad shopping fester och nattlivet, häng gärna på i sommaren till någon resa runt Eu Är en tjej på år och söker.


Vill utöka min vänskapskrets. Inflyttad från Gävle området och känner endast mina kollegor. Vore trevligt att hitta någon att umgås med utanför jobbet. För mej är det oväsentligt om du är erfaren … ensam i Jul?


Reskompis sökes

Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. You must be logged in to answer or write a new post. Söker snorklingskamrat äventyrskamrat för sommaren. Jag är en glad tjej på år som söker en resekompis som skulle vilja backpacka runt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg