torsdag 30 november 2017

M happypancake com min sida

De tidigare driftproblemen med vår digitala tvättstugebokning ska nu vara löst. Du kan nu boka tvättider igen. Mina sidor är under ständig utveckling och arbetet är användardrivet, vilket innebär att vi utgår från användarnas behov när vi utvecklar tjänsten.


Därför behöver vi veta vad du tycker om Mina sidor. Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till.

Tanken med Shoppis är att samla massor av saker på ett och samma ställe som en jättestor loppis fast med den skillnaden att du säljer prylarna – inte vi. Du har nu kommit till en avdelning för våra gäster som heter Min sida. Med ert nummer för Bokningsreferens som står överst i er bokningsbekräftelse plus ert efternamn så kan ni logga in på er egen sida här. Här kan ni då se er bokning med kontaktuppgifter, valt boende och perio erlagd betalning och kvarstående kostnad. Tack för att du vill hjälpa oss att förbättra vår nya abonnemangssida.


Lämna gärna en kommentar längst ner på sidan. Din åsikt är viktig för oss! Vi arbetar just nu med en ny design för våra mobila abonnemang.

Nu skulle vi behöva din hjälp för att det ska bli så bra som möjligt. Välkommen in till Mina sidor ! Här kan du anmäla intresse för lägenheter, se hur mycket köpoäng du har och komma åt dina personliga sidor. Här kan du ställa din fråga, söka på vanliga frågor samt logga in för självservice. Alla planfaddrar kan aktivera Min sida och hantera kontaktuppgifter, få översikt över betalningshistorik och viktiga meddelanden från oss. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda!


Behöver du arbetslöshetsersättning? Vi ger dig råd och hjälp på vägen till ett. Hela konversationen sparas i Min sida och du kan läsa dina tidigare frågor och svar.


På Mina Sidor kan du bl. Du får automatiskt en personlig Min Sida när du bokar en resa på Ving. Jag vill skapa en ny Min Sida ”. Har du glömt ditt lösenord eller vill byta till ett nytt kan du klicka på Jag har glömt mitt lösenord. Du får då ett mejl med instruktioner där du väljer ett nytt lösenord.


Det är enkelt för dig att hitta information om ditt abonnemang. Och du kan snabbt ändra, beställa kanalpaket och köpa utrustning, utan att behöva ringa till Kundservice.

Med Min sida har du alltid full översikt över ditt Canal Digita-abonnemang. Upptäck möjligheterna! Här loggar du som lärare eller elev enkelt och snabbt in. Att skapa ditt eget konto går på ett kick. Sedan kan du enkelt överblicka dina resor – både de du gjort och de du planerar.


Klicka här för att logga in! Här finns massor med praktiska och nyttiga funktioner för både hyresgäster och bostadssökande! För dig som ska nyregistrera dig. För att starta din registrering, tryck på Registrera dig här till vänster.


Innan du registrerar dig får du gärna läsa vår dataskyddspolicy (GDPR) om hur vi hanterar dina personuppgifter. Boka tvättstugan, gör en felanmälan, se dina köpoäng och lägenheter du anmält intresse för. Via Min sida kan du själv enkelt hålla koll på det mesta som rör ditt boende och din plats i bostadskön – utan att behöva ringa eller besöka oss. Du loggar in med dina personliga inloggningsuppgifter här intill.


Vi använder kakor för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Pension använder kakor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg