fredag 7 oktober 2016

Förspel tjejer

Forskning visar att de flesta tjejer behöver minst minuters förspel för att bli redo för själva samlaget. Underskatta alltså inte startsträckan utan njut i stället ordentligt och visa din partner vad du vill ha. Vi visar vägen till förslag på heta förspel. Vi frågade tjejer om vad de absolut inte vill vara med om under förspelet. Se här vad de svarade.


Nej, ordet förspel låter kanske inte vansinnigt inspirerande, ungefär som förrätt.

Visst kan sex jämföras med mat, men i detta fallet blir faktiskt jämförelsen missvisande. Den sexuella förrätten är ofta viktigast av allt. Ett lekfullt och fantasifullt förspel förbereder kroppen och psyket på sex på flera sätt. Det är väl olika från tjej till tjej. Lite hångel, smek, men själv gillar jag inte frenetiskt gnuggande på klitoris, många män verkar tro det, bara att gnugga på liksom?


Jag orkar inte med tio minuters, utan snabbt räcker för mig, jag vill ju liksom till huvudnumret. Blod vid förspel kan även bero på andra orsaker såsom irritation i underlivet eller annat medicinskt. Snacka om att man spänner sig när någon börjar ta på en med en hand av is.

Gå inte innanför tröjan innan du värmt upp händerna liksom, svinkallt, säger en tjej. Get without the ads. Skip trial month free. IJustWantToBeCool 661views.


Hur vill ni ha förspel ? Ge oss killar tips - ju fler dess bättre så vi kan variera oss! Alla tips är välkomna! Men jag vill verkligen lära mig mer! Den här tjejen föddes ond men hennes superskurk till pojkvän har ändå gjort slut med henne!


Hon vill göra allt för att väcka liv i deras förhållande igen och sätta igång en ny brottsvåg med honom i det här vilda kläder-spelet för tjejer. Många tjejer känner att de vill kila iväg och lägga på lite concealer och läppglans efteråt. Men det är egentligen en waste för att män gillar konstigt nog när du är osminka naken, rosig om kinderna och ruffsig i håret. Du ska se ut som gud skapade dig i princip. Förspel brukar bestå av kyssar, hångel och smekningar.


Många lägger till oralsex som en naturlig del också. Sammanfattat är förspel alltså allting man gör INNAN själva sexet för att kåta upp varandra. Om man är tjej som ska ha förspel med en kille brukar förspelet kanske vara att du runkar honom eller suger av honom lite.


Förspel ska innehålla kyssar och smek över hela kroppen för att verkligen uppfylla sitt syfte och även för att var den intima del av sexet som är så viktig.

På frågan om vilken del av deras sexuella förhållande tjejer vill att killar ska ägna sig mer åt svarade mer än av tjejerna ” förspel ”. Har längre trott att det är så tjejer vill ha sex. Inga tjejer jag har varit med tidigare har klagat på att jag kan hålla mig länge under sex. Men nu undrar jag om alla tjejer jag varit med kände som min flickvän gör nu? Vi kanske har sex till minuter varje gång om man inte räknar med förspel och så. Jag vill ha mer, förspel , lekar, spänning, kanske lite kinky.


Vill reta dig och vill att du ska reta mig så att vi inte kan hålla oss utan måste knulla. Vi kan träffas på dagti helst kring lunch, i Uppsala. Endast 1 seriösa svar. Att prata om sex med tjejer är kan vara svårt, men det är ofta väldigt intressant – och lärorikt för att säga det minsta.


Men för att förenkla det hela valde vi att fråga ett stort urval tjejer om saker de vill att killar ska göra i sängen. Här är en lista med de över saker tjejer vill att killar ska göra i sängen. Naket – Här hittar du nakna tjejer som söker en knullkontakt – Sexannonser. Romantisk förspel går till hårt 3some knulla. DaneJones Vacker ung tjej har hennes sexiga kropp massage och njutning.


Gratis Norsk Erotik Porr Filmer - De mest populära tube på Fa Naken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg