fredag 7 augusti 2015

Hur man hånglar bra

GigaPromo is the site to compare Bras For! Compare All Bras and Save. Exclusive Seasonal Offers. Only On InternetBuyer. Find Our Top - Bras.


Men för nybörjare kommer här några tips att tänka på.

Gå någonstans där ni inte blir störda eller stirrande på. Det kan vara nervöst innan du hånglar första gången och många undrar om det går att öva på något sätt. Visst, några testar att kyssas med en tomat eller med sin kudde. Men kom ihåg, det är ingen som kysser dig tillbaka. Det är svårt att veta hur det ska kännas att hångla och hur du ska göra.


Det kan också vara trevligt att veta hur man hånglar för att vara mer dominant och intensiv, prova att nafsa, pussa, bita och suga din partner på halsen, bakom örat och på nacken. Ifall du vill vara mer ömsint, nafsa bara med läpparna, blås och pussa på olika trevliga ställen. Söker Man Tjejer Knullar Du knullar mig, sen går du.


Jag Skulle vara skönt att hitta någon man faktiskt vill träffa flera Är det ok?

Hångla kan man göra på många olika sätt. Det går bra att hångla stående, sittande eller liggande – eller en kombination av dem alla. Vet inte hur man hånglar. Men det går, och RFSU vet hur man gör. Det finns de som tror att det är omöjligt att förändra världen.


Och växla mellan att låta den andra ta kommando, alltså inleda kyssarna, hoppa liksom inte bara på. Viktigt tycker jag att försöka att inte ha för mycket saliv i munnen när man hånglar. Oftast blir du en bra kyssare genom att kyssas Men, om du saknar självsäkerheten kan det vara bra att öva kyssande innan du kysser den kille eller tjej som du dejtar. Om du aldrig har hånglat med någon tidigare kanske du vill ha en liten hint om vad det handlar om och hur det går till. Hur hånglar man video.


Hångel behöver inte bara innebära djupa kyssar och lek med tungan utan också kramar och mys tillsammans. Så då kanske det går bättre nästa gång man ska låtsas att man är arg när man egentligen är glad. Då kan det vara bra att vara duktig på norska.


Men hur mycket kan du egentligen? I somras hittade jag en film på nätet hur man knyter snygga dubbelbågade rosetter. Vi menar dock dels att man genom träning och kost kan må bättre inombords.


Naturligtvis inte enbart genom detta och vi ska titta lite närmare på hur man – genom positivt tänkande – kan må bättre.

Viktigt att tillägga i detta är att det dels finns professionell hjälp att tillgå i form av exempelvis kunniga psykologer. Men ett par bra tips som jag tror alltid kan vara bra att tänka på är: håll läpparna mjuka (använd lypsyl), använd hellre för lite än för mycket tunga, go easy med saliven, håll en hyfsa andedräkt och försök känn in hur den du hånglar med vill ha det. Klarar du det så har du kommit en bra bit på väg till att bli en.


Jag vet fan inte hur man gör egentligen? Det bara går utav sig själv tycker jag. Mitt bästa tips är väl typ att försöka vara lyhörd till vad den andra gör så att man får ett bra samspel och en bra rytm.


Minns det inte så väl men tror inte att jag under min första kyss började fundera på vad jag skulle göra utan allt bara hände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg