måndag 12 april 2021

Yngre tjejer som vill ha äldre män

Jag har fått en uppfattning om att många unga män inte vill ha det där oäkta spelet, vilket passar mig då jag själv vill vara rak och tydlig i relationer. Flera unga män har också sagt att unga kvinnor är så fixerade vid sitt utseendet och inte kan släppa loss som vi äldre kvinnor kan. Jag njuter av att få komplimanger för min kropp. Därför vill kvinnor ha äldre män Önskas: ordnad ekonomi och social status.


Ny vetenskaplig studie säger sig ge belägg åt den gamla klyschan, att män föredrar yngre och att kvinnor vill ha en äldre partner. Jag har alltid dragits till äldre , mina ex är 3-år äldre än mig.

Jag har provat att vara tillsammans med yngre men alltid känt mig obekväm med det. Detta är ju betydligt mer annorlunda än tidigare. Han kan ta ansvar för sig själv och är mer mogen.


I tidigare förhållanden har det varit jag som fått ta hand om hela hushållet. Varför tänder unga tjejer på äldre män ? Filosofiforum I framtiden vill vi ha gemensamma barn också, men just nu är det bra med att min son kallar och ser honom som en. LDRE MÄN OCH UNGA TJEJER.


Jag måste få ta upp detta ämne som jag nämnde lite snabbt i ett inlägg för några veckor sedan.

På till exempel Match är det en del äldre män som tar kontakt. Chatta med andra singlar på LoveSite. Dating, as it should be. Hur få kontakt med en äldre kvinna?


Vill äldre kvinnor ha unga killar? Långt färre brev handlar om att äldre män vill ha yngre kvinnor. De unga killarna öppnar sina hjärtan och skriver om sin längtan. De har insett att mogna tjejer är bra på många olika sätt.


Det är bara för er att gå med i en kontakt site och svara på någon äldre mans annons som ni tänder på. Det finns gott om äldre män som gärna knullar kåta och glada yngre kvinnor. Nöjer de sig med äldre i sin egen ålder för att de inte kan ha något bättre eller njuter de.


Intelligenta att ens skriva en kommentar som ovanstående är ett rent bevis på varför äldre men är bättre , om man inte glömmer deras manliga drag. Nu förtiden vill killar ha slät fin hy som tjejer och inga rynkor men då så då kan man leta efter en kvinna istället. I de åldersgrupper vi snackar om så brukar tjejer faktiskt vara mer erfarna och ha större livserfarenhet än vad motsvarande killar har av den enkla orsaken att tjejerna vanligtvis brukar vara ihop med äldre erfarna killar med större livserfarenhet och lär sig av dom. Män vill ha yngre kvinnor – nu är det bevisat Nu är det bevisat – män vill ha yngre kvinnor. Dessutom framhäver män oftare sin intelligens och påtalar gärna sin höga inkomst, visar en studie från Göteborgs och Oxfords universitet.


Alla, unga som äldre ska ha yngre tjejer , smala, söta, vältränade dockor. Undrar om männen har sett sig själva i spegel något dom senaste åren, för dom ställer verkligen krav.

Själva får dom vara runda, tunnhåriga, tandlösa och. Männen sökte i princip uteslutande yngre kvinnor. Kvinnorna däremot sökte främst äldre män. Men kvinnor över ville dock helst ha yngre män.


De gamla teorierna om utseendefixering var däremot mer tveksam. Både kvinnor och män skrev i sina annonser att de sökte någon som var exempelvis var vacker, söt, lång eller. Sexuallitet kan man inte bli helt klok på. Unga tjejer som attraheras av äldre män tycker jag iaf känns bekvämare än neckrofiler. Men du får inte dra alla över en kant!


Min pojkvän är två år yngre än jag, tack! Men under mina perioder på qx har jag märkt att det finns många män som attraheras av yngre tjejer. I sin förra krönika ville DN:s Åsa Beckman ha hjälp att förstå varför äldre män vill vara tillsammans med unga kvinnor. Hon fick hundratals svar. Någon ung tjej här som söker en äldre man?


Yngre tjejer har orimliga krav på livet och på oss killar, säger en yngre man som hört av sig till Aftonbladet. Sexologen Malena Ivarsson känner väl igen de här tendenserna från brev och samtal. Men om du inte vill ha barn, se till att din “barnproducerande vätska” hamnar i ett gummi och inte inuti henne. Som tidigare nämnts brukar kvinnor bli ihop med män som är äldre än dem själva. Men när det handlar om att ha kul kan du som ung man ha mycket sex med äldre damer.


Killar vill ha yngre tjejer för att de är lättare att utnyttja, för att alla män är as och bara vill utnyttja. Sen antar jag att det är för att det är normen, att ha en flckvän som är yngre än sig själv. Fast nu är det ju faktiskt så att äldre tjejer är överlägsna på många punkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg