måndag 15 mars 2021

Vill ha trekant

Undrar om gruppsex och trekanter ! Då jag själv är kille och går i tankarna att tillsammans med min sambo ha en trekant med en av mina killkompisar skulle jag vilja ha lite svar på en del frågor kring detta. Vi hade diskuterat om att ha en trekant flera gånger men aldrig riktigt genomfört det. Men så började vi plötsligt bli seriösa och började aktivt leta på hemsidor, så som bodycontact bland annat.


Mitt problem är att han.

Kommer du ihåg när du sa att du haft trekant och att det inte var så bra? Vad var det som inte var bra? Min fru vill ha trekant med kille - FamiljeLiv. Nu har det dock gått över i fantasier som involverar andra tjejer också hos honom och vi har haft en trekant en gång. Han vill gärna att vi fortsätter med detta men jag känner egentligen inte för det och vet inte hur jag ska säga det.


Nu känner jag att jag skulle vilja ha ett riktigt förhållande där man faktiskt älskar varandra. Nya appen 3nder riktar sig till både singlar och par, som vill mötas upp för att ha en trekant. Vi tror på kärlek bortom sociala normer.

Med 3nder kan du träffa likasinnade människor och utforska din sexualitet, utan social press”, förklarar grundarna bakom appen i ett pressmedelande. En dag så hade min man köpt in en dildo med sugkopp och föreslog att vi skulle testa att ha en trekant med Mr Dildo. Varför inte tänkte jag och sagt och gjort så tryckte vi dit Mr Dildo på väggen och hade vår första trekant. Min man filmade även för att kunna återuppleva det hela och fantisera vidare.


Min kille vill inte ha en trekant med två tjejer för han tycker att det skulle bli för mycket jobb för honom men däremot med två killar skulle kanske vara bättre men sen igen sa han att han skulle inte klara av att se en annan kille röra mig. Fråga: Hej Linnea, Ja e en tjej på år å min kille e lite äldre än mig, han e och vi har varit ihop i två månader nu, han har körkort och är så cool och snäll, alla tycker om honom och jag själv såklart. Och prata med den tredje personen också, vad har den personen för förväntningar? Det många inte tänker på är att kommunikation är sexigt. Jag är nöjd som det är.


Inte bara genom ord utan även genom kroppsspråket. Det kan bli en fantastisk upplevelse om man lyssnar och bryr sig om den andre. Jan Pilmalm köpte tomten i Vallda trekant med målsättningen att etablera en större kiosk och bensinstation på höjden.


Kvarteret ligger som en större trekant omgiven av byggnader. Vik till en trekant och vik sedan hela trekanten till en ny trekant. PRENUMERERA och sätt på notisen så.


Men problemet är som sådant att vi har under ganska lång tid försökt att hitta någon som vill , vi har kommit nära men vi har inte lyckats. Vi vill liksom inte skrämma någon med att faktiskt ställa frågan, vi har gjort det och vi fick ett nej.

Och, om man är man och vill ha sex med två kvinnor för att man tänder stenhårt på det, så måste man vara öppensinnad nog att inse att man måste låta sin kvinna ha sex med två män, om hon tänder på det. Och detta måste ske utan svartsjuka från något håll. Efter andra dejten tog han upp att han ville ha trekant.


Då kändes det inte så seriöst det vi hade , kändes det som. Men sen började han sms:a mig, typ gånger om dagen. När jag då frågar honom hur han gillar mig på en skala 1-säger han en stark 8:a. Okey, sen fortsätter han att tjata att han vill ha en trekant.


Vill ni ha trekant ikväll? På 32ans buss från T-bryggan, klockan 19. Trekanter och gruppsex i all ära, jag dömer ingen.


Kanske borde jag till och med känna mig tacksam, att möjligheterna är oändliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg